Wednesday, October 27, 2010

Khabarnya....Nenek Tak Sihat.....

Pagi tadi aku terima satu SMS from kak sepupu aku...kak ija yang duduk di Taiping...katanya nenek tak sihat.Dah lemah badan...makan pun tak lalu dah katanya.Kengkadang sampai 4 jam asyik sesak nafas...

Itulah satu-satunya nenek aku yang tinggal.Yang lain semua dah tak ada dah.Umo pun dah hampir 80 tahun lebih.Dah bermacam zaman dia lalu....zaman omputih...zaman Jepun...zaman awal merdeka sampai la zaman millenium ni. Aku berharap,umo nenek aku dipanjangkan.Dan masih ada masa untuk bawa Nurul Balqis Zulaikha,puteri sulung aku berjumpa dia.

Aku akan cuba jugak cari masa untuk balik kampung...walau dalam kesibukan hujung minggu aku menguruskan Balqis...aku try jugak cari mana2 terluang.....

Semoga Allah Panjangkan Usia Nenek......Amin

No comments:

Post a Comment