Tuesday, October 26, 2010

Siap Jugak Blog Aku

Selepas beberapa lama mencuri tulang...curi masa....curi letrik opis...line tenet opis...siap jugak blog aku.Tu pun lepas berpening kepala perah idea nak create blog aku ni....masih dalam keadaan rumah tak siap...but aku rasa puas hati dengan hasil kerja aku.Alhamdulillah.....

Blog yang bercorak santai...mungkin lain sangat2 dari blog aku sebelum ni....almaklumlah dulu asyik blog politik..kali ni dah malas nak memikirkan bab-bab dalam kain politik ni.

www.HangNawa.com....aku ibaratkan kelahiran anak sulung....sama seperti kelahiran anak sulungku...Nurul Balqis Zulaikha....yang pastinya perjalanan masih jauh....banyak lagi dunia yang akan di jelajahi....cabaran dan halangan yang harus aku tempuhi.Semoga...aku dan mahani...serta puteri sulung Nurul Balqis Zulaikha mampu mengharunginya...Insy-Allah....

No comments:

Post a Comment